Dat is omdat ik bij mijn sollicitatie al merkte dat dit bedrijf een visie en missie heeft die gericht is op de toekomst. Ik zou het willen omschrijven als ‘niet stilzitten’, maar het altijd aandurven om een volgende stap te maken, zelfs als die buiten de comfortzone zou liggen. Bovendien werk ik met veel mensen die in dezelfde levensfase als ik zitten (gezinnen met jonge kinderen). Daardoor is er een klik en ik ervaar ook dat het authentieke Brabantse voor mij het verschil maakt.
Al ruim acht jaar ben ik werkzaam in de ICT en heb daar verschillende functies gehad, zowel in de binnen- als buitendienst. De portfolio’s van bekende vendoren (zoals Microsoft, HP en Cisco) zijn mij bekend en ik heb ervaring opgedaan in diverse branches. Ook het terrein van telefonie en verbindingen is mij niet onbekend. Als klant kun je daarom verwachten dat ik op veel terreinen kan schakelen en meedenken, maar ook de juiste mensen weet te vinden als dat nodig mocht zijn.
Het klinkt misschien eenvoudig, maar het gaat mij altijd om het invullen van de behoefte van de klant en niet om iets wat je op de plank heb liggen. Daarbij vind ik het hebben van een adviesrol en langdurig ‘de ICT-reisleider’ zijn het mooiste wat er is. De manier waarop ik samenwerk heeft te maken met verder kijken dan wat er op dit moment nodig is. Dat betekent bijvoorbeeld dat je, bij het maken van een offerte, ook rekening houdt met mogelijke groeiscenario’s.
Natuurlijk is dat als je een lach op het gezicht van de klant ziet en je het gevoel hebt dat je een klant of collega vooruit hebt kunnen helpen. Waardering zit wat mij betreft zowel in kleine als grote dingen: van een bedankje tot aan het samen vieren van een grote order met champagne.
Allinco groeit – Welkom in ons netwerk, Michiel!
Vraag het onze specialist